Piackutatás, kereskedelmi képviselet

Piackutatás, kereskedelmi képviselet

Üzleti piackutatás az a folyamat, amellyel adatokat gyűjtünk ahhoz, hogy tudjunk dönteni: egy bizonyos termék, vagy szolgáltatás kiszolgálja-e az ügyfeleink szükségleteit. Hatékony piackutatás által az Ön cége felbecsülhetetlen értékű információhoz jut a versenytársairól, a gazdasági változásokról, a népesedésről, a jelenlegi gazdasági irányzatokról és az ügyfelei vásárlási szokásairól. Mi elemezzük a piac dinamikáját, hogy legjobban szolgálni tudjuk a különböző alkalmazásokat: mint például orvosi, szövödei, műszaki ruházati, kötöttáru és egyéb területek.

Tapasztalataink és az ország széleskörű ismerete segíti a külföldi befektetőket, hogy megtalálják a legjobb befektetési megoldásokat Magyarországon. Maradéktalanul támogatjuk a vállalkozást minden tekintetben

market research Hungary

Meg kell érteni, hogyan kell elérni a piacot

Az Ön vállalkozása egy értéklánc része - egy olyan csatorna, amelyen keresztül eléri az ügyfeleit. Néha ez közvetlen. Néha viszont nagykereskedéseken keresztül történik. Néha pedig a kettő keveréke.

A vállalkozástól vállalkozásra értékesítés, megérteni a csatornát és az érték láncot kritikus az Ön számára, hogy meghatározza a legelőnyösebb utat ügyfelei eléréséhez.

 

Úgyszintén érdemes megemlíteni, hogy a leghatékonyabb értékesítési esettanulmányok némelyike a világon - mint például a Dell és Amazon – megváltoztatták a világot: klasszikus példák arra, hogyan optimalizálja a cég hatékonyan a csatornáit.

Hogyan dolgozunk mi:

  • Közreadott statisztikai adatok – Sok terméket és szolgáltatást illetően gyakran rengeteg közreadott adat található a piac nagyságát illetően kormányzati és szakmai szervezeti portálokon, s úgyszintén piackutatási jelentések, amelyek aránylag olcsón megvásárolhatók. Mi rendszerint az „orrunk előtt” nézünk körül először, hogy ilyen anyagokat találjunk.
  • Modellezés – Gyakran kapcsolat található a független információ és a bizonyos termékek és szolgáltatások igénybevétele között. Ha ismert számunkra a piac nagysága egy bizonyos országban és úgyszintén független információkkal bírunk - például az ország GDP-jéről, lakosságszámáról, villamosenergia termeléséről és hasonlókról -, akkor modellezve arányosan megbecsülhetjük más országok piacának méretét. Szakértelem és tapasztalat szükséges ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb algoritmust.
  • A kínálati oldal felmérése – Az összes piacot más vállalkozások látják el. Ha beazonosítjuk ezeket a cégeket és megbecsüljük a méretüket, akkor halmozással megbecsülhetjük a piac nagyságát.
  • A Belső nézet – Tapasztalt vezetők gyakran jól ismerik a piac méretét. Ez az ismeret „a tudatukban van” de sohasem vetik papírra. Úgy érezzük, hogy mindig érdemes kutakodni e tapasztalatban és tudásban, és összehasonlítani más piacfelmérő eszközökkel

 

market research

Néhány szolgáltatásunk:

  • országprofil
  • partnerek keresése
  • ingatlan tanácsadás
  • logisztikai konzultáció
  • nemzetközi szerződéskötéssel kapcsolatos szaktanácsadás
  • üzleti fejlesztések
  • események szervezése (szemináriumok, munkaértekezletek, konferenciák)
  • nemzetközi marketing